2003. október 16.

Érdekes levelezésbe kezdtem ismét bele. Azt veszem észre, hogy miközben másoknak foglamazom meg a gondolataimat, rávilágítok 1-2 dologra, ami még önmagam előtt is rejtve volt.
Bár régen is ezt csináltam akkor, amikor egy kitalált személynek írtam levelet.
Kíváncsi lennék arra, hogy új levelező társam hány évesnek tippel.

Hétvégén vagy jövő hétvégén lehet hogy csinálunk egy kisebb banzájt. Egyik chates srác Szigetváron lakik, ami nincs messze Pécstől, és azt mondta, hogy eljön hozzánk. Amikor pedig chaten erről beszéltünk egy másik haver úgy értette, hogy buli lesz :) Végülis miért ne ... Eddig én mentem Pestre chates találkozókra, miért ne rendezhetnék egy találkozót Pécsen? Bár ágy csak kettő van, egy dupla és egy szimpla, szerintem meg tudnánk oldani, hogy mindenkinek jó legyen. Legfeljebb egy éjszakát átvirrasztunk :))
De legalább külön kis lakásban vagyunk, és nem alkalmazkodni más szeszélyeihez. Épp elég nekem a saját szeszélyem :))

Nincsenek megjegyzések: