2003. október 13.

Eszembe jutottak az álmaim.

1) Egy nagyobb társasággal voltam kirándulni, vagy nyaralni. Olyan helyen voltunk, ahol zöld dombok voltak, és játszótér. A játszótér környékén pihentünk le.
Hirtelen az ösztöneim azt súgták, hogy el kell indulnom a dombok felé. Rohanni kezdtem. Ott volt az a férfi, akti álmomban szerettem, és akit már régóta nem láttam (eltiltottak tőle?). Átöleltük egymást. Amikor hozzáértem, teljesen beindultam, sugározta magából az ösztönös párosodni akarás vágyát.
Aztán elkezdtek minket üldözni, kétoldalról bekerítettek, mögöttünk pedig csak a szakadék volt.
Valamit elkezdtem kántálni, és leugrottunk. De nem zuhantunk, hanem szépen leereszkedtünk, és nem esett bajunk.

2) Vidámparkban voltam barátokkal. Volt egy kísértetkastély-féle, amiről azt mondták, hogy nagyon félelmetes. Egyik barátnőmet rávettem, hogy jöjjön be velem.
Az ajtó mögött egy bolt volt, és a feladat az volt, hogy a lehető legrövidebb időn belül tegyük a kosárba azokat az élelmiszereket, amik fel voltak írva a papírra.
Azt hiszem a tejes pultnál jött velem szembe egy férfi, és mind a ketten ugyanazt a terméket szemeltük ki. El akarta előlem venni, viaskodni kezdtünk, aztán inkább kihasználva női mivoltamat, domborítani kezdtem neki, aminek a vége az lett, hogy ott smároltunk, félig eldölve a tejespolcon, félig levetkőzve. Aztán jött egy rendőr, aki igazoltatni akart minket, de nálam nem voltak papírok. Elfutottam. (Még mindig a bolton belül voltam). A rendőr jött utánam, és meg akart bilincselni. Véletlenül viszont átléptem azt a pontot, ami a "játék" végét jelzi, és ki akartak zárni. De mégsem tették, sőt, még meg is nyertem a játékot, pedig elvileg nem szedtem össze az összes élelmiszert.

3) Menekültünk valahonnan, felégették a táborhelyünket. Egy kisgyereket cipeltem magammal, nem az enyém volt. Bőrruhákba voltunk öltözve (amolyan indián stílusú ruhákba), az egész tájkép beleillett egy indián filmbe, ajhol mi voltunk az üldözött rézbőrűek. Egy nyaklánc volt a nyakamban, tollak és csontok díszítették.

Kész agymenés, amiket álmodok ...

Nincsenek megjegyzések: