2003. július 7.

Ooh, yeah ... sikerült megcsinálnom a Glamis-es szöveget úgy, ahogy akartam. Ma még nem fogom tudni felrakni az oldalamra, mert még egy csomó dolgot akarok beleírni. Jah! Találtam jó sok olyan angol nyelvű oldalt, ahol szó esik a Glamisről. Délelőtt bent volt nálam Zsófi, szerencsére ő jobban tud angolul, mint én, úgyhogy okosabbak lettünk 1-2 dologgal. És még levelet is írtunk, amiben megkérdeztük, hogy mi az a titok, amit minden ifjú gróf örököl a 21. születénapján, és hogy a festményre hogy kerül egy fekete szárnyú angyal. Persze nem hiszem hogy válaszolnak, de próba cseresznye :)) Milyen naív dolog azt képzelni, hogy egy vadidegennek elmondják azokat a titkokat, amiket a grófok még a feleségüknek sem mondanak el :)))

Egész nap nem ettem semmit - kezdek éhes lenni. Amellett, hogy beleástam magam ebbe a Glamisbe (megint), meló is sok volt. Sok hülye embernek sok hülye ablakot számolni. Azzal a programmal ez hamar megvan, ami a gépben van, de főnökömék megint profilt akarnak váltani, az új profil árai meg kis füzetecskében vannak, ahol össze-vissza kell lapozgatni, és egyesével számolgatni. Kiakasztó, és unalmas.

Nincsenek megjegyzések: