2003. július 2.

Esik az eső .... furcsa újra hosszúnadrágot hordani, annyira hozzászoktam már a rövidhez.

Elértem, hogy ne nézzenek meg az utcán :)) Egy hatalmas dudor nőtt az orromra, valami pattanás féle, de kb 4-5 pólus van bevörösödve és picit feldagadva, és nincs olyan hegye, mint a pattanásoknak. Fáj, mint a fene.

Kopatom éjszaka megint nem tudott aludni. Néha arra ébredtem fel, hogy rám rak valami hideget - utána kiderült, hogy a hűtőben felejtett csoki volt az - , néha arra, hogy az ablak előtt áll. 2-kor én is felébredtem, alíg tudtam visszaaludni. Kajáltunk, meg a Reality tv-t néztük, ahol a világ legrosszabb vezetőiről volt szó. Egy-két jelenetnél dőltünk a röhögéstől, hogy mennyire béna sofőrök vannak. Aztán olyan 3 után már el tudtunk aludni. Gondolom nem kell részleteznem, mennyire "kipihenten" ébredtünk :)

Tegnap végre feladtuk azt a csekket, amivel el voltam maradva. Kopat volt a bankban az ügyvédjével, hogy mikor kapja vissza a pénzt, de valami jogszabályra hivatkoztak, és még mindig nem adják vissza. Az ügyvéd most benyújt egy hivatalos kérelmet, amit kénytelenek lesznk elbírálni, méghozzá abba az irányba, hogy visszakapja a pénzt. Köcsög egy cég ez az Erste Bank. Bár lehet hogy nem is a céggel, hanem az ott dolgozó emberekkel van a baj. Egy biztos: a banki üzletkötőkben nem lehet megbízni!! Eddig arra hivatkoztak, hogy az a pasi, aki Kopattal megkötötte az üzletet, elment szabadságra. Aztán arra, hogy nála maradtak valamilyen papírok, és nem tudják utolérni. Aztán arra, hogy kivett még egy hét szabadságot, és a pénzt akkor adják vissza, ha a pasi visszajön a papírokkal együtt. Most meg valamilyen jogszabályokkal hozakodtak elő. Gyűlölöm a gerinctelenséget.

Nincsenek megjegyzések: