2003. július 30.

2003 - 07 - 24 Csütörtök

16 színen fut a gép. Alíg látok valamit, minden óriási, mert 640x480-as felbontásban működik csak a képernyő. Ha minden igaz, akkor ma elviszi L. szervízbe. De ki tudja, hogy onnét mikor hozzák vissza. :( Nézem a jó oldalát: több időm marad az olvasásra. Saját cuccaimat amit tudtam elmentettem, a többi nem érdekel. Jah, tegnap voltunk Tettyén, és megnéztük a "Robbanás előtt" c. musicalt. Nagyon jó volt, nem számítottam rá, hogy ennyire fog tetszeni. És ráadásul mivel tiszteletjegyünk volt, ezért még egy fillérünkbe sem került. Hazafelé az autó jobb első kereke leeresztett, és fél 11-kor nekiálltunk kereket cserélni. (Az autó Kopat apjáé, csak most mi használjuk.) Benzinkúnál fújtunk bele levegőt, de mivel lyukas volt, ezért az szinte semmit nem ért, maradt fent a pótkerék.

Kicsit magányosnak érzem magam. És ha őszinte akkarok lenni, akkor nem is kicsit ...:( Mindegy, majd ez is elmúlik, ezt is elfojtom magamban ...


Szerda, 2003. július 23.

Esik az eső, mégis dög meleg van és fülledt a levegő. Ráadásul a reggel már úgy kezdődött, hogy grrrr.... Miért kell 1 ablakra 9 féle árajánlatot csinálni? Főleg akkor, ha nem is tőlünk rendeli meg. Mindegy. Álmos vagyok. Nyűgös vagyok. Nincs kedvem élni. Nincs kedvem a szexhez, nincs kedvem semmihez. Már régóta. Ezen a héten kívül még 2 hét. Aztán szabi. Valahogy nagyon távolinak tűnik. Arról nem is beszélve, hogy szerintem nem megyünk különösebben sehova. Ha meglenne a pénz, akkor még lenne rá esély, hogy lemegyünk Balcsira, vagy valahova, de így... Így semmi. Idegesít, hogy egy kurva szoknyát nem tudok venni, mert Kopat elbaszta a pénzt. Unom már azt hallani, hogy de,de, majd meglesz. Na igen, amire az ember azt mondja, hogy "majd", abból általában nem lesz semmi. Utálom, hogy miatta nem tudom befizetni a biztosításomat, mert ha befizetem, akkor már lehet, hogy jövőhéten nem lesz pénz kajára. Utálom így ezt az életet.

Crisyta 10:46 AM


Kedd, 2003. július 22.

Gyűlölöm R.-t. Az hagyján, hogy miatta nem jó a gép, annyira, hogy még a mailjeimet sem tudom elolvasni, de felvett egy rendelést egy idősebb nénitől, ígérgetett neki fűt-fát, becsület szavát adta, hogy elkészül az ablaka júli 3 ig. És még mindig nem készült el. És persze nekem kell magyarázkodni. Ma reggel felhívtam a nőt, 10 percen keresztül hallgathattam, hogy milyen körülmények között élnek, hogy 36 E Ft a fizetése, és inkább visszakéri a 20 E foglalót, és máshol rendeli meg. Meg hogy rákos, áttétes mellrákja van, és miattunk nem tud bemenni a kórházba műtétre. Szar helyzet. Egyik pillanatban együttérzek vele, aztán rádöbbenek, hogy nem is érdekel igazán, ez az együttérzés dolog csak megszokás, igazából addig nem érdekel, amíg velem, vagy egy hozzám közelálló emberrel meg nem történik. Sajnálom őt, de ez az élet. Én baromira nem tehetek arról, hogy a Ricsi mit ígért, vagy hogy a gyár miért nem tudta előbb legyártani. Mindennek oka van. Jó lenne, ha az emberek tudatosabban élnének és azokat az eseményeket, amik negatívan érik őket, egy kicsit jobban megvizsgálnák, és elgondolkoznának rajta, hogy mi miért lehet.És főleg nem olyanokat hibáztatnának és átkoznának el, akik baromira nem tehetnek semmiről, mert csak alkalmazottak (pl én).

Folytatom tovább honlapom szerkesztgetését. A vicc csak az, hogy alíg látszik valami az újításokból, mert azok kis pepecselős dolgok, pl a görgetősáv színezése, táblázatok igazítása, stb.. Nem baj, a végeredmény számít, ami remélem jó lesz. A vendégkönyvvel vannak némi nézeteltéréseim, mert nem akar olyan lenni, mint amilyennek én szeretném, hog ykinézzen, de majd azt is megoldom :) Csak lassan kevés lesz a napi 8 óra a gép előtt.

Crisyta 10:47 AM


Hétfő, 2003. július 21.

Persze hogy ez a péntek is olyan volt, mint a többi. Kopat kivette a 120E Ft-ot bankból, aztán kölcsönadta egy "ismerősének" délutánig. Persze a gyerek kikapcsolva hagyta a telefonját, amikor vissza kellett volna adnia a pént, Kopat meg azt sem tudja, hol lakik, vagy hol dolgozik. Jellemző. Enyhén kiborultam. Eljegyzésünk felbontva.

A szombati grill partyra el tudtunk menni, volt még kajajegyünk, azon vettünk üdítőket. Nem voltunk sokan, csak 4 en, de jól éreztük magunkat. Megdöbbentett az a tény, hogy kollégista barátnőm (21 éves szintén) nem tudta, hogyan kell hagymát pucolni. No comment. Mindenesetre azért jól elbeszélgettünk, éjjel 1 körül a Club tv-n iszonyat ostoba nők beszélgettek a menstruációról. Ha férfi lennék, annak a beszélgetésnek a hatására elmenne a kedvem a nőktől. Kb 2 órára értünk haza, ott is aludhattunk volna, de mivel pár utcával laktunk csak messzebb, ezért inkább hazasétáltunk.

Vasárnap "reggel" fél 11-kor ébredtünk fel. Ez nálam rekord, mert általában 9-nél tovább nem tudok aludni. Ettünk, döglöttünk, aludtunk, délután Kopat takarított, én mostam, aztán megint döglöttünk, aztán este lett, tévéztünk, és aludtunk. Ennek ellenére - vagy talán pont emiatt - ma reggel úgy ébredtem, mint akit fejbevágtak. Vagy ez csak a szokásos hétfő reggeli kóma? Ráadásul még rossz előérzetem is van. és mint mindig, sajnos most sem tudom megmondani, hogy mivel kapcsolatban. Mindegy, majdcsak lesz valahogy, olyan még nem volt, hogy ne legyen :)

Crisyta 09:51 AM


Péntek, 2003. július 18.

El sem hiszem! Ma reggel Kopat végre le tudta venni a pénzt a számlájáról. 120 E Ft. Időben, mert mára már nekem is csak 1500 Ft-om maradt. Remélem útközben nem hagyja el, meg nem is lopják el tőle.

Tegnap este 9-kor már ágyban voltunk, annyira álmos voltam, hogy kb 10 perc alatt elaludtam. Össze-vissza álmodtam minden féle hülyeséget. Benne volt a M. is, aki a főnököm volt, amikor 2 éve nyáron egy étterem/kávéházban dolgoztam. Valami katonai ruha volt rajta, és valamilyen bevetésre készült. Aztán egy lépcsőház félében voltam, sok-sok lépcső, kör alakban, középen egy udvar. Aztán valahogy Zsófi, a barátnőm is ott termett. Tiszta káosz.

Van az az érzés, a deja vu. ("Hiba a rendszerben":) Vajon mi lehet rá a magyarázat? Az előbb egy pillanatra azt éreztem, és jobban odafigyelve rá, olyan volt, mintha visszacsúsztam volna az időben. Filmekben szokott olyan képi megoldás lenni, hogy pl amikor valaki elfordítja a fejét egy irányba, akkor el is fordítja, de egy helyben is marad, aztán ami nem fordul el, az később fordul el. Na ezt jól leírtam, de remélem azért érthető. Tehát amikor a az a részem fordul, ami "le van maradva" akkor azt látja, amit már látott az a részem, ami előbb "odafigyelt". Leegyszerűsítve: a test azt látja, amit a szellem már észlelt, ezért tűnik ismerősnek.

Ma folytatom tegnapi programomat: szerkesztem tovább a honlapomat. Végeztem rajta kisebb simításokat, de még koránt sem tökéletes. De ahhoz képest, hogy én csináltam, szerintem egész jó :)))

Crisyta 09:57 AM


Csütörtök, 2003. július 17.

Még egy nap és hétvége. Bár az időjósok szerint esni fog hétvégén megint az eső. Ha így lesz, akkor valószínűleg elmarad az a grill-party, amit Éviék szerveznek.

Tegnap lejött a melóhelyemre Ista, és mutatott egy módot, hogyan tudnék felmenni a gyaloglóra. Sikerült is! De a rendszer továbbra is szar :( Csiga sem jön, hogy megbütykölje, bár ő most a holnapi vizsgájára készül.

Kicsit üresnek érzem magam, de az is lehet, hogy csak álmos vagyok. Kopat megint 6-kor kelt, ment ki Pogányba, hogy az apját behozza kocsival a kórházba kötözésre. Azért, remélem hamar meggyógyul.

Mónival beszélgettem tegnap, mondta, hogy jönnek majd Pécsre. Ilyenkor sajnálom, hogy nem lakunk külön albiban, vagy nincs saját lakásunk, mert akkor nálunk is tudnának aludni, és nem kellene szállodákra pénzt kiadniuk. Ehh..csak abban reménykedek, hogy a telet már olyan helyen töltjük, ahol nem kell más után is takarítani. Kopat megígérte,... bár ... az ő ígéretei...nah, majdcsak lesz valahogy.

Crisyta 09:21 AM


Szerda, 2003. július 16.

Korán reggel gyomorgörcs ... Kopat bement a bankba, elintézni, hogy végre le tudjon venni a számlájáról pénzt. Néha úgy érzem, hogy csak hülyének néz, valahogy nem tudom elhinni, hogy 2 hét alatt nem tudták ezt elintézni. Attól félek, hogy valahova elköltötte a pénzt, csak nem mondja meg. Idegesítő az a tudat, hogy a hátam mögött intéz mindent, nékem meg csak a látszat jut, meg a bizonytalanság. Ki van kapcsolva a mobil, a munkahelyén még nincs bent. Jó, talán lehet, hogy a bankban van még, de mi a fene tart ennyi ideig? 8-ra ment be. Most negyed 10 van. Én meg szétidegeskedem az agymat, hogy vajon megint leütötték-e, vagy csak kirabolt valamit, vagy a rendőrségen van, vagy a kórházban. Néha olyan szerencsétlen. Ráadásul reggel a melóhelyemen 7 nemfogadott hívás volt, a szám meg le volt tiltva, nem írta ki. Ilyenkor beindul a hangya: balesete lett, próbált telefonálni, de nem ért utol. utálom, hogy ilyenekre gondolok, és utálom az olyan helyzeteket, amitől ilyenekre gondolok.

Este kikölcsönöztünk másik 3 Millenniumos filmet, fél 1-ig megint videóztunk. Első kazetta: Világfájdalom , de itt is két rész volt egy kazettán, a másik rész: Hatalmak

Következő kazetta: A baglyok (nem találtam róla leírást) A harmadik pedig Az ártatlanok. Erről szintén nincs leírás, ez a rész azután következik, hogy Frank felesége meghalt abban a vírusban, amit a Millenium csoport fejlesztett ki.

Kicsit talán túlságosan komolyan veszem ezt a sorozatot. Nem. Egyszerűen csak nagyon tetszik. Szerencsére ebből még nem lett olyan divat sorozat, mint pl az X-aktákból.

Végre egy jó hír: Kopat a bankban volt, azért volt kikapcsolva a telefonja, azt mondták neki, hogy délután már le tudja venni a pénzt. Persze. Hiszem, ha látom. Máshol fogunk számlát nyitni, ezek meg menjenek a francba, nem ez volt az első probléma a kereskedelmi és hitel bankkal. Volt hogy hiába volt a számlán pénz, nem rakták rá a kártyára, mert valamilyen sorozatszám miatt ezt a gép nem tette fel automatikusan. Vagy csak Kopatnak van ilyen balszrencséje az anyagi dolgokban.

Crisyta 11:39 AM


Kedd, 2003. július 15.

Ostobák az emberek, nagyon ostobák. Csak az a baj, hogy nekem mindig azoknak kell magyarázkodnom, akik az ostobáknál is ostobábbak. Nem tudja megérteni, hogy a foglalót nem adjuk vissza, és csak 1 hét múlva lesz kész az ablaka. Inkább elküldi hozzánk az unokatestvérét, meg az egész pereputtyát, akiknek egyenként elmondhatom mi miért van. Különösebben nem érdekel már. Együttérzek velük, sajnálom, hogy így van, de hiába kiabálnak velem, attól nem kapják meg előbb a cuccot. Legalább valakin kiadják a dühüket, és meg vigyorogva mutatom fel a középső ujjamai a hátuk mögött, mikor mennek ki az irodából.:))

Délelőtt bejött egy pasi, olyan 50 körüli. Bor és doh szaga volt, tipikusan az a fajta, akinek a hegyoldalban van egy kis szőlője, és nap mint nap oda megy ki piálni a cimboráival. Kicsit pityókás is volt az öreg, néha nem értettem, hogy mit mond, és egyfolytában a pólóm középső részén lévő piros X-et bámulta. Felfordul a gyomrom az ilyenektől.

Kopat telefonált, hogy vissza kell vinnie a kocsit Pogányban, szóval vagy 5-re ér vissza vagy 6-ra. A vicc csak az, hogy csütörtökön meg vihetné apját megint kötözésre. Szóval kelhetne megint 6-kor, hogy dél felé visszaérjen a melóhelyére. Úgy gondolom, nem lenne kötelessége ezt megtenni, de ő tudja. Én biztos, hogy nem tenném, de persze az én "szülői" hátterem az más. Néha eszembe jut, hogy régen, mikor arról álmodoztam, hogy felnőtt leszek, és lesz párkapcsolatom, az elképzeéseimben nem szerepeltek a szülők. Szeretném ha ez így lenne, mindkét oldalon. Jó, persze nem várhatom el, hogy felejtse el a szüleit, ráadásul az ő szülei még segíteni is szoktak, anyagilag is, meg mindig kapunk ezt-azt. Azt hiszem, az a baj, hogy az én felfogásomban ha valaki felnőtt, akkor annak már ne legyen kapcsolata a szüleivel. Ez így nagyon hülyeségnek hangzik, de tényleg ez van valamiért az én elképzelésemben. Talán mert korán meghaltak a nagyszüleim, ez pedig valahogy természetessé tette számomra az elszakadást. Eh.. mindegy.

Csiga nem jött, szóval továbbra is csak így tudok blogot vezetni :( Ha holnap sem jön, szólok főnökömnek, hogy hívjon már egy szakembert, aki helyre rakja a cuccokat, mert baromira unom már, hogy a hülye fia miatt szívom itt a fogamat.

Nagy valószínűség szerint a mai napomra rá fogják nyomni a bélyegüket a tegnapi filmek. Lementünk videotékába. Hosszas nézelődés után nyílegyenesen elindultam egy polc felé, ahol a legelső kazetta amit észrevettem, a Millennium első része volt. Aztán Kopat talált még egy részt. Amikor pedig fizetni mentünk, és kérdeztük, hogy van -e még rész, a srác mondta, hogy van, és hozta is. Ráadásul ha 2 kazettát viszünk, akkor a 3-at már ingyen kölcsönözhetjük. Úgyhogy 3 filmmel indultunk hazafelé. Kopat ivott egy kávét, hogy ébren tudjon maradni. :))

Az első rész: A kezdet / Gyehenna . Erről többet nem is írok, akit érdekel, el tudja olvasni az adott oldalon. Következő epizód a kazettán: A Gyehenna.

A második kazetta első része: Hallgatni arany (bár ez a cím nem hangzott el)

A folytatása: A kezdet és a vég .

Mire ezt végignéztük, már éjfél volt, de vissza volt még egy kazetta. Mikor elindítottunk, megdöbbenten tapasztaltuk, hogy az a rész kezdődik, ami vasárnap volt a Viasat 3-on. A címe: Az idő eljött. Erről nincs leírás, talán jobb is. Viszont vasárnap (júl 20.) 23: 00-kor a Viasaton folytatják. Egy vírus bukkant fel, amely ellen a Millenium csoport tagjai megkapják a védőoltást. A vírus percek alatt képes megölni az embert, tünetei: a fertőzött ember vérezni kezd mindenhol,"szabályosan vért izzadtak". Közben Frank egyik munkatársnője eltűnik, mint utólag kiderül, beavatták a Millenium csoport nagy titkaiba . Ettől egy csöppet be is kattan a csaj. A poént nem akarom lelőni, tényleg érdemes megnézni a következő részt. Kicsit világvége hangulata van.

Kb. fél kettő volt, mire elaludtunk. Álmomban össze-vissza álmodtam minden hülyeséget, konkrétan nem emlékszem rá, de természetesen kapcsolatban volt az este nézett filmekkel. De még most is kiráz a hideg, ha az utolsó jelentre gondolok. Abban nem volt vér, nem voltak ijesztő jelenetek, csak az az érzés, hogy nincs tovább. Amikor egyetlen éjszaka alatt Frank megőszült ...

Nah, próbálok vidámabb témáról írni ... Annyira vírusos a gépem, hogy már a leveleimet sem tudom megnézni. Chatre nem tudok felcsatlakozni, egyedül az irc és icq jó még. Ma jön le hozzám Csiga, hoz vírus irtót is, talán helyre tudja rakni szegény kis gépet. A Ricsi persze nem merte betolni a képét. Bárcsak vissza se jönne Németo.-ból.

Crisyta 10:26 AM


Hétfő, 2003. Július 14.

A hétvégéről:

Szombaton lementünk Orfűre, nagy batyukkal, kocsival, hogy majd lesátrazunk, és ott alszunk. Jó sokat fürödtünk, vettünk egy matracot, azzal ökörködtünk. Levittünk csomó kaját, hogy este majd csinálunk tábortüzet, és sütünk szalonnát, egyebeket. 7 körül, már nem voltak sokan, elkezdtünk gallyakat, faágakat gyűjteni, felvertük a sátrat, mindent előkészítettünk. Aztán jött egy rendőrautó. 3 rendőr kiszállt belőle, 2 pasi és egy szőke csaj. Az egyik pasi mondta, hogy ugye nem akarunk itt éjszakázni, mert itt nem lehet, mert nem kijelölt táborozóhely, és menjünk campingbe vagy egy kicsit feljebb az úttól, hogy legalább ne lássák. Aztán a szőke picsa fennhangon elkezdte mondani, hogy 3x-osoan is szabálytsértettünk, 1. itt tűzgyújtási tilalom van 2. nem lehet sátrat verni 3. autóval nem lehet itt megállni, csak feljebb. Úgyhogy gyorsan összepakoltunk. Dühösek voltunk, mert sehova nem volt kirakva tábla, hogy nem lehet tüzet gyújtani, ráadásul, mi már egy olyan helyre készítettük össze a fákat, ahol előttünk már gyújtottak tüzet, és jó sok hamu volt, sehol nem volt olyan tábla sem, hogy csak a füves terület szélén lehet parkolni. És mi a fenének nem lehet egy éjszakát eltölteni vízparton sátorban? Campingbe nem akartunk menni, szerintem ha az ember sátorozni akar, akkor azt olyan helyen akarja (legalábbis mi) ahol nincsenek emberek, nem pedig egy olyan helyen, ahol a seggünkben van még 3 másik sátoros csapat. Úgyhogy elhatároztunk, hogy elmegyünk a Remete rétre, ami Orfű és Pécs között kb félúton van. Odaértünk, nem volt ott senki, sötét volt már, nem tudtunk fát gyűjteni, ráadásul még az eső is elkezdett szakadni. Úgyhogy hazamentünk nagy bánatosan és serpenyőben Kopat megcsinálta azokat a grill kolbászokat, melyekre úgy fentük a fogunkat.

Vasárnap reggel mindeketten úgy ébredtünk fel, mintha éjszaka semmit nem aludtunk volna. Az eső még mindig esett, így vásárba sem mentünk le. egész nap döglöttünk, délután kicsit aktiváltuk magunkat és rendet raktunk.

Pedig olyan jó lett volna ez a hétvége, ha az időjárás nem szól közbe.

Ma reggel 9 és fél 10 között már 5 árajánlatot adtam ki. Fene az emberekbe! Hétfőn reggel ennyit dolgozni! :) A gép még mindig nem jó, persze mitől is javult volna meg?!

Pénteken beszéltem Mónival és a barátjával, aki szerint vírusos a gép. Elég hihetőnek tűnik ez a lehetőség - sajnos. Ráadásul még a blog is szarakodik.

Belül a számban bal oldalt van egy búb, fáj, mint a fene. Reggel vettem Septofortot. Nem tudom mi lehet, lehet hogy csak ráharaptam ...

Crisyta 09:47 AM

Nincsenek megjegyzések: