2003. július 9.

Elegem van! Most jutottam el arra a pontra, hogy mindenkire rákiabálnék, hogy hagyjon békén, és ne engem basztasson! elegem van a kibaszott pénzügyekből, elegem van, hogy a L. még ha csak jópofiból is de szivat, elegem van abból, hogy nem előre mondja meg mit hogyan számoljak, és utána lebasz, mert rosszul lett kiadva az árajánlat, és 19 ezer forinttal több lenne, úgyhogy valószínű, hogy az meg a fizumból lesz levonva. Elegem van abból, hogy Kopat nem képes normálisan intézni a pénzügyeit, és ki tudja még, hogy hány embertől kért kölcsön, amiről nem tudok, és amit talán nem fizetett még vissza. Elegen van a nagyképű, okoskodó emberekből, akik azt hiszik mindenkinél felsőbbrendűek, és lenéznek, csak azért, mert dolgozok. Elegem van, hogy velem kiabálnak, ha az a kurva ablak nem készül el, mert a faszkalap főnököm (Ricsi) nem adta le időben a megrendelést. Elegem van, hogy a biztosító duplán számláz, és kéthavi csekket küldtek ki 1 havi helyett, csak mert az előző havit is Kopat miatt nem tudtam időben befizetni.

Annyira elegem lett, hogy az asztal billentyűzet tartóját annyira bevágtam, hogy a bal oldali sarka megrepedt. Fasza. És még el is bőgtem magam idegességemben.

Nincsenek megjegyzések: