2003. július 31.

Borús, esős, szar idő van. Az ilyen időtől meg álmos vagyok ...

Reggel próbáltam az otthoni winchestert rárakni a munkahelyi gépemre, de valahogy nem indult el a gép. Utána kaptam az infót, hogy talán át kellene jumpolni. Viszont mire visszaraktam mindent a helyére már 9 óra volt, és napközben nem akarok gépet szerelgetni, mert ha jön egy ügyfél, akkor nem biztos, hogy tud várni, amíg én összerakom a masinát. Úgyhogy 5 után majd újra próbálkozok. Haza akaom vinni azokat a cuccokat, amiket tegnap letöltöttem, vicces videókat, és flasheket, a gumicsizma oldaláról. Remélem nem teszem tönkre a gépet :) Bár túl sok mindent talán nem tudok elrontani azzal, hogy a kábeleket oda rakom, ahova kell. Aztán ha automatikusan nem ismeri fel, akkor még azt is tuom, hogy hol mit kell állítgatni. Hűű ... reszkess gép!! Délután bütykölök :)) Szóval ha nem lesz holnapi bejegyzés, akkor valamit nagyon elszúrtam.

Nincsenek megjegyzések: