2003. július 30.

Na ezzel is megvagyok!
Nem tudom mikor örültem utoljára valaminek ennyire, mint most annak, hogy végre működik minden. Persze a javítás terhe L.-ra hárult, R. csak tönkretenni tud dolgokat. Bárcsak vissza se jönne.

Mivel az e-mail sem működött, eddig azokat sem tudtam megnézni.
Kaptam egy levelet a Méta együttes vezetőjétől, Beától. Egy kicsit lelkiismeret furdalásom van, amiért olyan őszinte voltam itt a blogomban, és leírtam, hogy nem szeretem a népzenét. Nem akartam őket megsérteni. Bele tudom képzelni magam a helyzetébe, és bizony tényleg szarul esne, ha egy hülye kis fruska így lefikázná azt a munkát, amit ők végeznek. Ezért utólag elnézést kérek tőle és az együttes tagjaitól. Ettől függetlenül kitartok amellett a véleményem mellett, hogy nem szeretem a népzenét, de persze ez is kell, és le a kalappal azok előtt, akikben van még annyi kitartás, hogy próbálják őrizni a hagyományokat.

Annyi, de annyi mindent tudnék most így hirtelen írni ...

Tegnap bent volt nálam az a kiscsaj, aki majd helyettesíteni fog abban a 2 hétben, amíg én a szabadságomat élvezem. Szegény szörnyülködött, amikor megmutattam neki azt a programot, amivel az árajánlatot készítjük. Hát igen, elég kusza, de azért van benne logika, csak rá kell jönni.

Ma megpróbálom összehozni a honlapomon a "magamról" oldalt. Csakhogy fogalmam sincs, hogy mit írjak magamról. Gondoltam arra, hogy fogok egy horoszkópos könyvet, és kiírom belőle azt a részt, ami a Halakat jellemzi. De ez nem túl eredeti. Majd csak lesz valahogy ...

Nincsenek megjegyzések: