2003. augusztus 4.

Végre egy péntek, ami jól kezdődött, remélem az összes többi ilyen lesz.
Kopattól megkaptam előre a névnapi ajándékomat, egy Ericsson T65-öst. Először nem voltam nagyon elragadtatva az ötletért, de aztán egyre jobban megtetszett a kis gépezet. Kiderült, hogy az Lg telefont, amit Kopat talált, azt az ismerőse amikor függetleníteni akarta, akkor elcseszte a belső menüjét, szóval tönkrevágta. Helyette adott 10E Ft-ot. Aztán Kopat ráfizetett még 3000 és megkapta ezt a független telót, adatkábellel együtt. Kártya nincs hozzá, de azt majd veszünk.

Péntek este Pistáékkal kocsival felmentünk a Tettyére, és ott ökörködtünk a játszótéren. Felültünk egy körhintára, amit a fiúk hajtottak. Mi ketten, lányok nagyon élveztük, de a fiúk nem bírták. Mivel előtte Kopattal elmentünk vacsorázni egy étteremben, Kopat annyira teleette magát, hogy ő arra hivatkozott, hogy attól van hányingere, Pistának meg simán csak attól, hogy nézte a tájat forgás közben. Ilyenek ezek a mai fiúk, nem bírják a kiképzést :))

Szombaton délelőtt bevásároltunk, kaptam 4 bugyit, és vettünk pólókat 690Ft-os áron 3 darabot. Az egyik kifejezetten tetszik, mert a pánt része a vállon van, olyan, mintha nem lenne nyaka. Tök jó :)
Délután döglöttünk, aludtunk egy jó nagyot.

Vasárnap délelőtt lenéztünk a vásárba, vettem egy könyvet (Clive Barker:Kárhozat), Kopat vett egy táskát magának. Én is akartam kis fonott táskát venni, de nem akartam 2000 Ft-ot költeni rá, olcsóbban meg nem találtam. Majd jövőhéten :))
Délután lenéztett hozzánk Zsófi és Évi. Zsófi összejött egy sráccal, Évi pedig szakított a barátjával. Zajlik az élet. Kopat mondott egy érdekes dolgot, és igaza van. Mind a 3-man egyidősek vagyunk, mégis mind a 3-man máshogy gondolkozunk dolgokról, illetve egy dolog más-mást jelent, mindegyikőnknek.
Évi, ha olvasol: jó lett a honlapod! :))

Nincsenek megjegyzések: