2003. augusztus 5.

Nah, ismét itt.
Hát, nem úgy alakultak a dolgoka, ahogy kellett volna. Az a csaj, aki péntek óta itt volt velem, feladta a harcot a gép ellen, és inkább azt mondta, hogy nem vállalja el a melót, mert egyszerűen nem tudja megtanulni 1 hét alatt a programot, és nem akarja elrontani az árajánlatokat. Megértem. Pedig egészen megkedveltem. Amikor elment az irodából hirtelen tök egyedül éreztem magam. Jó lenne, ha lenne munkatársam. Bár akkor meg nem tudnék egész nap a számítógép előtt ülni :)
Főnökömtől megkaptam a fizetésemet, és még egy doboz bonbont is kaptam névnapom alkalmából. Sokan felköszöntettek, olyanok is, akiktől nem is számítottam rá. Jól esett, hogy gondolnak rám, hogy eszükbe jutok.

Kopat talált egy oldalt a Biblia kódról. Érdekes, érdemes beleolvasni. Olyan furcsa nekem az, hogy sokan azt mondják erre, hogy hülyeség, és hogy nem igaz, meg nem hisznek benne. Persze elfogadom, de nem értem, hogy miért nem hisznek abban, amit látnak? Pontosabban, ha abban sem hisznek amit látnak, akkor miben hisznek az emberek? Ha valamit már matematikailag is bebizonyítottak, akkor azt miért nem tudják elfogadni? Vagy csak én lennék nagyon hiszékeny? Lehet...

Nincsenek megjegyzések: