2003. augusztus 25.

Most jut eszembe: le akartam még írni, hogy mostanában a szokottnál intenzívebb és több erotikus álmom van. Nem is akármilyenek. Általában mindegyikben van olyan rész, amikor 2 férfival szeretkezek .. vajon miért? Csak nem vágyteljesítő álmok ezek? :))
A legutúbbi elég érdekes volt, azt hiszem szombatra, vagy vasárnapra virradóan álmodtam. Egy nagy házban voltam, valamiféle gruppen partyt rendezhettek ott, talán én voltam a házigazdák egyike, de erre pontosan nem emlékszem. Ami nagyon tetszett az egészben: bárhol, bármikor, bárkivel lehett a házon belül. És ami még nekem is újdonság: azt hiszem nővel is voltam. És ami horror az egészben: az egyik fürdőszobábában (ahol 3 fürdőkád volt) 2 hullát találtunk. A kádban feküdt a férfi, ölében a nővel, és már 3 napja ott voltak. A testük fekete volt, és büdös. Ha nagyon prófétikus akarok lenni, akkor tipikus példái a romlottságnak. Vagy izé ... valahogy azt hiszem nagyon szoros összefüggésben van az ilyen szabad szex és a rothadás. Igazából nem tudom megfogalmazni, és nem is értem magam teljes mértékben, hiszen pont én vagyok az, aki azért álmodik ilyeneket, mert szeretne ilyen helyzetekbe kerülni, ugyanakkor mostanában elég szokszor előfordul az is, hogy mocskos dolognak érzem a testiséget. Most akkor mi van?

Nincsenek megjegyzések: