2003. augusztus 26.

Tegnap délután hazafelé menet megállított 2 ötven év körli pasi, és egy kis szórólapot nyomtak a kezembe. Jehovások voltak. Megkérdezték, mi a véleményem a Bibliáról, illetve arról, hogy az emberek mostanáság hogyan és mire használják a Bibliát. Kb. egy órán keresztül beszélgettem velük, és bevallom, büszke voltam arra, hogy tudtam nekik újdonságokat mondani, és hogy bizony volt olyan, hogy amikor mondtam valamit, akkor gyorsan elkezdték lapozgatni a Bibliát, hogy megnézzék mi az, amiről beszélek. Persze említettem nekik az apokrif iratokat és Lilithet is, amin felnevettek, mondván ez nincs benne a Bibliában, tehát nem Istentől, hanem a Sátántól származó információ, akárcsak a biblia kódja. Mindenesetre úgy érzem kicsit csodálkoztak, hogy hozzá tudtam szólni dolgokhoz, hogy van saját véleményem, amit alá tudok támasztani, és hogy ebben a témában nem sok újdonságot tudtak mondani.
Pont előtte nem sokkal olvastam valahol egy idézetet:"Miért legyek második a mennyben, ha első lehetek a pokolban?". Na persze ezt nem mondtam nekik :)

Nehezen tudok visszaszokni a munkanapokhoz, jó lenne még ilyenkor otthon lustálkodni, vagy sétálgatni az utcán.

Tegnap kaptam a BAT-tól (British American Tobbacco - dohánygyár) egy termopoharat. Pár hete küldtek egy kérdőívet, amit ha kitöltök és visszaküldök, akkor választhatok 3 ajándék közül - termopohár, ővtáska vagy stopper. Visszaküldtem, és meg is kaptam :) Tök jó. Pedig már vagy 4-5 hónapja leszoktam a dohányzásról.

Nem szeretném, ha a napjaim egyhangúak lennének, meló, otthon tv, alvás ... szeretném valahogy feldobni. Közeleg a tél. Meg fogok pusztulni télen. Így is, este ha már 25° körül van a hőmérséklet a szobában, betakarózok, mert fázok. Télen meg még hidegebb lesz, és akkor még csak sétálgatni sem lehet egyszál pólóban :(

Nincsenek megjegyzések: