2003. augusztus 8.

Azt hiszem kezdek visszatérni az élethez, bár az utóbbi 3 nap eléggé zavaros volt, és érzelmileg is instabil voltam.
Tegnap írtam e-mailt Harrison Fawcett, alias Fonyódi Tibornak. Ő írta A katedrális harcosai, A Katedrális legendája c. könyvet, a Brett Shaw történeteket, meg egy csomó mindent. Nagyon kellemesen csalódtam benne, amikor válaszolt. Közvetlen volt, és és és... szóval nem számítottam sem arra, hogy válaszol, sem arra, hogy ennyire jófej. Nagy örömömben bementem a legközelebbi könyvesboltba, és megvettem az egyik könyvét :)

Már csak a mai napot kell kibírni, és 2 hétig nyugi. Ez egyben azt is jelenti, hogy a blog 2 hétre leáll. De utána folyt köv.
Főnököm nem talált senkit a helyemre, úgyhogy 2 hétig az iroda is zárva lesz. Pedig reménykedtem benne, hogy legalább azok a megrendelések, amik csúsznak, azoknál nem nekem kell magyarázkodni. Igazából nem érdekel.

Régi barátnőm, Judit újra jelentkezett, ha minden igaz, akkor jövőhéten találkozunk. Kb 1 éve láttam utoljára. Pesten tanul, lett egy komoly barátja, akivel együttél ... kíváncsi vagyok már rá nagyon. :)

Nincsenek megjegyzések: