2003. augusztus 28.

Valami gáz van megint az internettel, nem tudom, hogy általánosan-e vagy csak megint nálaunk szarakodik a gép. A Startlap nem található, és pár oldal szintén nem jön be.

Tegnap ismét hírt kaptam ismeretlen ismerősömről, kezd a dolog egyre bonyolódni, már nem tudom hogy ki ő és már kezdem azt sem érteni, hogy ki vagyok én?!

Marcsi!! A verseid tök jók :)

Kora reggel magyarázkodás a késésben lévő megrendelések miatt. Lepörgetem a dolgot magamról azzal, hogy megadom az ügyvezető telefonszámát, beszéljenek vele, dumálja ki ő magát, sok megrendelés az ő hülyesége miatt nem készült el, igaz, sok meg a gyár hibája miatt. De annyira jól nem fizetnek meg, hogy emiatt még idegeskedjek is. 45-öt kapok kézhez, és még be sem vagyok jelentve. Ez így valahogy nem jó, azt hiszem beszélni fogok R.-vel. Kezdek azon az állasponton lenni, hogy ideje lenne munkahelyet váltani. Csak sajnos az egyetlen érettségimmel nem kapkodnak utánam. Terveim szerint megvárom, míg a munkanélküli segély lejár, aztán a munkaügyi központ által elmegyek valamilyen tanfolyamra, amelynek ideje alatt megkapom a minimálbért, és legalább papírom is lesz. Persze ezek még csak tervek. Bevallom nem igazán fűlig a fogam a tanuláshoz. Ráadásul ebben a rohadt világban nem az számít ki mihez ért, hanem az, hogy kinek mennyi pénze és milyen ismerősei vannak. Na, nem mérgelődök tovább.

Vagy mégis?! "A kiszolgáló nem található", 10 oldalból talán ha 3 bejön. Azt sem tudom, hogy a blogom rendesen működik-e?!

Nincsenek megjegyzések: