2012. január 20.

Jelzés: "mt"

Mindig minden változik, és ha valaki, én ki nem állhatom a változásokat, még akkor sem, ha azok adott esetben jók. Zömében úgyis rosszak.
Vannak emberek, akiket kívül helyezek az életemben, kicsúsznak a perifériára, kiesnek a belső körből, vagy csak önként távoznak egy előkelő pozícióból. Az elmúlt héten több ilyen személy is lett. És vannak mások, akik pedig kopognak, jönnek, jelen vannak. Akikre talán majd a jövőben is számíthatok. Nem akarok bízni senkiben, nem akarom úgy érezni, hogy számíthatok bárkire is. Annál fájdalmasabb, ha az ellenkezője igazolódik be. Ne tudom ki az, aki csak megjátssza magát, akit esetleg csak bizonyos érdekek vezérelnek, akinek célja van a jópofizással, és ki az, aki őszintén mellettem áll. Azt hittem jó emberismerő vagyok, de van aki kifog rajtam, nem látom tisztán azt, mi motiválja, vagy milyen érdeke származik abból, ha kedves velem. Aztán rájövök, hogy tulajdonképpen nem is érdekel. Ha át akar verni, tegye. Olyan mélyet úgysem tud sebezni.

Az egyetlen "cél", ami maradt, hogy adott helyzetben jól érezzem magam, hogy kihozzam a legtöbbet és a legjobbat az éppen aktuális történésből. Nem fogok foglalkozni a "mi lesz utána" kérdéssel. Jól akarom magam érezni, és ha ehhez az kell, hogy a pillanatoknak éljek, akkor azoknak fogok élni. Tervezni, bízni, szeretni ebben a világban már/még úgysem lehet...

Nincsenek megjegyzések: