2009. április 20.

Nocsak!

Most látom, hogy az oldalt már nem előzi meg egy figyelmeztető szöveg, miszerint "az oldal tartalmazhat olyan elemeket...blabla". Még a végén hinni fogok a szólás szabadságában. A következő figyelmeztetés lehet hogy majd a püspökségtől jön, amiért felírtam, hogy pénzmosásra használják azt a jó kis teaházat.

Erről az jut eszembe, amikor anno a Perfekt Szakközépiskolában tanultam. Szakmai gyakorlat révén mivel nem volt ismerősöm, akinél lehettem volna, az iskolának a központjában töltöttem pár napot - néhány hasonóan járt osztálytársammal együtt. Arra már nem emlékszem mit is kellett csinálni, de arra igen, hogy egyik nap a helységet, ahol páran "dolgoztunk", egy nő foglalta el és sajátította ki. Valamiféle vizsgát írt, de úgy, hogy a javítókulcs is ott figyelt mellette. Rákérdeztünk az egyik csajnál, aki hivatalosan is annál a cégnél dolgozott, és ő mondta, hogy igen, vannak egyesek, akik így tesznek vizsgát valamiből. Aztán persze ezen felfedezésünknek később hangot adtunk az egyik tanárnál, a tanártól pedig valahogy visszakerült az igazgató fülébe a dolog, aki egyik alkalommal odajött hozzám és közölte finoman, hogy fogjam be a számat, ne beszéljek hülyeségeket és különben sem úgy volt, meg hogy mégis mit képzelek én. Sajnos a pontos részletekre már nem emlékszem - bár lehet hogy az akkori naplómból vissza tudnám keresni - de a helyzet bizony erősen korrupció szagú volt, amit ráadásul az igazgató viselkedése meg is erősített.

Ilyen az élet...

Nincsenek megjegyzések: