2009. április 14.

Tényleg jó lenne pozitív dolgokról írni. Ostoba picsa módjára arról postolni, hogy az "életemet átjárja az energia, megnyílok az isteni fény felé, hogy a szeretet elárasszon és kiteljesedjek, hogy boldogságot és békét sugározzak magamból, magam körül" - az ilyeneknek kivágnám a szemgolyóját és megkérnék egy aids-est, hogy hugyozzon bele.
Nem!
A mai napon a pusztító énem került előtérbe - ismét. Már ébredésem első percében elborított az ideg, a délutánra várható eseményektől. A 0,25 mg frontin valamelyest csillapította a feszültséget ... egészen addig, amíg a munkahelyemen nem szembesültem azzal, hogy nem lehet bejelentkezni az msn-re. Ami éppenseéggel nem lenne egetverő probléma, de igazából nem bírom józan ésszel felfogni, hogy miért fáj főnökömnek az, ha egy szerencsétlen program fut a háttérben. Ha azt gondolja, hogy emiatt kevésbé összpontosítok a munkámra akkor rohadtul téved. Természetesen nem én lennék én, ha nem találtam volna meg a kiskaput, amivel továbbra is tudok msn-ezni, hiába van tiltva a program. Bekaphatja az összes seggfej! Tiltakozásom jeleként szartam ma mindenre. Nem csináltam semmit egész nap az átutalások intézésén kívül. Lázadok! És nem érdekel ha kirúgnak! Ha ennyi pici szabadságot nem adnak, akkor menjenek a büdös picsába. És nem fogok elcseszett könyveket olvasni eladás technikáról, és nem érdekelnek az általunk forgalmazott gépek technikai adatai, és nem érdekel, hogy minek mi az előnye, nem érdekel, hogy a vevőnek hogyan kellene kinyalni a seggét! Lehet hogy nem tudok mit kezdeni a fene nagy szabadságommal, de nem tűröm hogy korlátozzanak olyan dologokban, amik másoknak nem ártanak, de nekem szükségesek ahhoz, hogy kibírjam a sok nyomorék parasztot, és a 8,5 órás munkaidőt, úgy, hogy még ebédszünetem sincs.
Szóval ez az, korlátozzátok csak le az msn-t, a youtube-ot, mindent, ami csak egy kicsit is jó lenne nekünk, viszonzásképpen viszont ne várjátok, hogy ettől többet dolgozunk vagy jobban: mert mégannyira sem fogunk - vagy legalábbis én biztos nem. Így is jó, nekem igazán nem esik nehezemre, hogy nagy ívben szarjak az egészre, ne csináljam meg amit mondanak, pontosabban megcsináljam, de csak szépen kényelmesen ráérősen. És ha kirúgtok nem fogok sem sírni sem sajnálkozni. Elvégre nincs miért. Senki és semmi sem pótolhatatlan. Személy szerint nem fogom sajnálni, hogy nem kell nap mint nap az idióta vevőket hallgatni, nem fogom sajnálni, hogy baszogatásokat hallgassunk azért mert valakinek épp rossz napja van, nem fogom sajnálni hogy nem kell látnom a főnök feleségét és gyerekeit kötőhártyagyulladásosan kóvályogni közöttünk. Nem fog hiányozni, hogy mivel nő vagyok az én feladatom és felelősségem az, hogy ha a degenerált paraszt vevők képtelen megtörölni a lábukat a lábtörlőben, akkor ganyézzak utánuk, kávét főzzek nekik, letöröljem a port az évek óta egy helyben álló árukról, amiket a kutya sem akar megvenni. Egyedül a pénz fog hiányzoni, ha kirúgnak de amiatt sem aggódok. Volt már sokkal-sokkal rosszabb is! Viszont nektek majd jó lesz újra betanítani egy embert, kivárni jópár hónapot, amíg képbe kerül arról, hogy milyenek is vagytok.
Haragszom rátok! Nem tudjátok mit csináljatok már jó dolgotokban! Főnök felesége is elém tol 4 papírt, hogy töltsem ki... az adatokat persze ő diktálja. Letörne a keze, ha neki kellene kitöltenie. Szidjátok a zsidókat és észre sem veszitek, hogy a ti ereitekben is jiddis vér csörgedezik.
Szánalmasak vagytok.

Nincsenek megjegyzések: