2008. november 8.

Rabby ajánlására elkezdtem olvasni dr. Csernus Imre: A Nő című könyvét. Nem vagyok benne biztos, hogy végig fogom olvasni, bár nagy megelégedésemre szolgál az, ahogy a mondandóját és a gondolatait papírra veti. A legtöbb dolgot, amiről a könyv szól, hasonlóképpen látom én is, helyenként felfedeztem magamban új "játszmákat" is az olvasottak hatására. Mindazonáltal olyan többlet információt nem kaptam, aminek a végiggondolása változtatna rajtam, vagy aminek hatására másként kezdenék el dolgokat látni. Jónak érzem, hogy egy ilyen könyv megjelent, dicséretre méltó, ahogy a nők szemébe köpi, hogy egy rakás szart sem érnek :)
Szegény férfiak! Hogy vagytok képesek együtt élni nőkkel? Nekem nem menne..még magammal is alig-alig bírom ki :)

Biztonsági másolat! -> http://crisyta.fw.hu/001/no.pdf

Nincsenek megjegyzések: