2012. február 13.

Kicsit kevésbé elvont; kicsit racionálisabb.
Nem értem a rosszulléteim okát. Pénteken ismét eldobtam a kanalat, ráadásul egy szórakozó helyen. Szerencsére a mosdóban, így senkinek nem okoztam gondot. Kellemetlen. Nem tudom mi idézte elő. Tény hogy mostanában fáradtabb vagyok kicsit. Talán 1,5 dl bort ittam. Előtte meg ettem rendesen.
És jött az oxigén hiány. Ásítani kezdtem, pillanatok alatt el tudtam volna aludni. Aztán jöttek a fehér hangyák, éreztem ahogy a végtagjaimból kiszáll az erő, ahogy az arcomból távozik a vér és egyetlen másodperc alatt lever a víz. Talán az alapból alacsony vérnyomásom miatt. Erre meg rájön a cigi érszűkítő hatása. Lehet hogy régi volt a bor. Vagy az is lehet hogy a kaja nem volt jó, amit napközben ettem. Biztosan valami triviális magyarázata lehet.

Nincsenek megjegyzések: