2007. december 27.

Nincs kommentelés.
Azért nincs, mert ha lenne, akaratom ellenére is meg akarnék felelni azoknak, akik olvasnak. Számíta, mit szólnának ahhoz, amit írok, és fontosnak tartanám, hogy a kommentjeik megfeleljenek annak a képnek amit talán ki akarnék alakítani magamról.
Nem ez a cél.
A cél egyszerű: nincs cél. Ez csak egy blog. Annyi szemét között, ami a neten (és főleg sok-sok hitvány blog között) terjed, igazán elfér az én szemetem is. Leírom amit gondolok, akár tetszik egyeseknek, akár nem.
Akinek nagyon (nem)tetszik valami, úgyis megtalálja a módját, hogy a tudtomra adja. Viszont nem látom értelmét olyasmin vitatkozni, amin nem fog változtatni semmi. Elfogadom mások véleményét, álláspontját, talán még sok esetben igazat is adok nekik. De ez nem fog változtatni azon, ahogy én látom a világot, és nem érdekel, ki mit gondol rólam emiatt.
És ha én el tudom fogadni mások véleményét, jogom van hozzá, hogy az én álláspontomat is elfogadják ... még akkor is, ha más emberek máshogy gondolkodnak...
Akinek pedig nem tetszik ... Alt+F4

Nincsenek megjegyzések: