2007. december 31.

Napok óta nem tudok aludni rendesen. Éjszakánként felébredek és az elalvás is órákba telik. Félálom-szerű állapotban forgolódok, mindaddig, amíg a nyugtató hatására álomba nem ájulok. Nem tudom az okát. Az életem mostani szakasza mondható talán a legnyugodtabbnak.
A munkahelyen viszonylag minden jól megy, minden rendben van. A magánéletem is zökkenő mentes, bár kisebb bosszuságok azért vannak, de ezek jelentéktelenek. Nem tudom az okát ... tényleg nem!
De elég fáradt vagyok már ahhoz, hogy a filozófia olyan mélységeibe tekintsek, amelyek úgy tűnik csak ilyen állapotban akarnak megmutatkozni.

Nem nagy dolgok ... csak az életem történései. Az okok, és okozatok - szokás szerint. Biztos sokan voltak, akik elgondolkoztak már azon, mi a valóság, és mi nem az. Biztos voltak nagy tudósok és filozófusok, akik ezt meg is határozták. Én tegnap éjszaka találtam rá egy definíciót.

A valóság az, amit az emberek többsége az érzékszervein keresztül közel azonosnak érzékel.

Egyik ismerősöm mondta, hogy egy nőt verbálisan kell kielégíteni ahhoz, hogy igazán meg lehessen hódítani. Elszomorító, hogy milyen régen voltam verbálisan kielégíte férfi által.
Egy kapcsolatban nyilván egy idő után a párok már nem annyira kommunikatívak egymással. Vagy csak én csinálok valamit rosszul.

Nem csinálok nagy ügyet az újévből. Nincsenek fogadalmak, semmi buli, semmi közös program ... ülök a gép előtt és ezeket a rohadt gombokat nyomogatom. Közben azon mosolygok, hogy állítólag szilveszterkor a mosás halált jelent a babonások számára. Ám legyen. Kár, hogy nem vagyok babonás. Mindenesetre a zuhanó repülőgépen jót fogok mulatni :)





Hála A.-nak és az Alexandra könyvutalványának, birtokosa lettem a régóta áhított KÖNYVnek.
"A lélek betegségei - Pszichopatológia"
Valami könnyű, szórakoztató olvasmányt kerestem ... :)

Nincsenek megjegyzések: