2012. június 29.

Folytatván reggeli megnyilatkoztatásomat, és lassan-lassan magamhoz térve a kábultból, e pillanatban tudatosult bennem, hogy csak a mai napon két hívást is kaptam állással kapcsolatosan. Figyelembe véve, hogy kb 2 héttel ezelőtt  szanaszét küldtem össz-vissz 4 önéletrajzot, ez az arány egész jó. Egy interjún már voltam, brrr.... ott valamit nagyon benéztem, amikor beadtam a jelentkezésemet, oda csak 7 számjegyű fizetés esetén mennék.  A mai első, az spontán jött hívás volt, valami régi önéletrajz alapján, biztosítós, üzletkötős.. na menjafrancbanemcsinálokilyenszart meló kapcsán.
A másodikról még nem tudtam eldönteni, hogy kamu-e, vagy valamibe véletlenül durván beletenyereltem-e. Behívtak egy AC nevezetű egynapos cuccra. Ilyenen még nem volt, de szerintem csak nagyobb cégek vállalnak be egy ilyen interjúztatást, és remélem nem valami "veddmegaddelfűzdbefizesdbehozzmégembert" meló ez is.
Hümm.. jó poén lesz..

Nincsenek megjegyzések: