2012. március 1.

- Szia, Te ki vagy?
- Én Te vagyok.
- Biztos vagy ebben?
- Teljes mértékig.
- Akkor Én ki vagyok?
- Te is Én vagyok.
- És hogy kerültünk ide?
- Te akartad.
- Akkor amit én akarok azt Te is akarod?
- Nem.
- Akkor miért?
- Mert most erre van szükség.
- Mihez?
- A kiegyenlítődéshez.
- Nem értem.
- Nos, az nem feltétlenül baj, csak hagyd, hogy megtörténjen.
- És jó lesz ez így?
- Mi számít jónak?
- Ami boldoggá tesz.
- Akkor minden bizonnyal.
- És mikor leszek boldog?
- Amikor hagyod végre hogy észrevedd, hogy azok vagyunk.
- De nem érzem.
- Mert tagadod.
- Ugyan, hogy tagadnám, amikor ez minden vágyam?
- Talán mert nem tudsz mit kezdeni vele.
- Ez hülyeség.
- Az, de élvezed, különben nem csinálnád.
- Fel akarok ébredni.
- Akkor tedd.
- Ha felébredek eltűnsz végre?
- Itt sem vagyok.
- De válaszolsz a kérdéseimre.
- Valakitől válaszokat vársz, hát tessék, megkapod. Látod? Ez sem jó neked.
- De, jó, csak furcsa. Ha meg tudom válaszolni a kérdéseimet miért teszem fel őket?
- Mert mástól akarsz megerősítést kapni.
- Ennek semmi értelme.
- Valóban. Csak hagyd, hogy történjen. Elvégre mit veszíthetsz?
- A józan eszemet.
- Ez valami vicc ugye? Hisz azt már rég kidobtad.
- Hol van az a doboz?
- Itt, alattunk. Benne ülünk.
- Ki akarok jutni!
- Bármikor kimehetsz, ez Te is tudod. Te akartál bejönni. Én pedig szívesen látlak.
- Máskor is jövök majd.
- Persze.
...Persze hajnal van megint
Az idő ránk legyint
Alvó tested mellett áll a tegnapi én...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Saját eszmefuttatás? vagy iudéztél valamiből valakitől, és van még folytatás?
RaR

Crisyta írta...

Saját. Valami ilyesmi az, amikor a "halaim" beszélgetnek egymással.
Folytatása konkrétan nincs. De remek belső párbeszédeket tudok összehozni a tudathasadt énjeimmel, igény esetén :)