2009. február 13.

Lehet, hogy már volt post erről, de nem fogom végignézni mind az ötszáz valahány postot, ahhoz, hogy tudjam, írtam-e már ilyesmit. Úgyis arról írok, amiről akarok, aki ebben akadályozni próbál, annak jajj lesz ...

Szeretek hatásokat kiváltani másokból. Félreértések elkerülése végett itt nem a nemiségre vonatkozó hatásokra gondolok, azok nem jelentenek számomra semmit. Manapság úgyis az a divat, hogy ha már kidobnak valahol egy cicit, akkor a férfiak csorgó nyállal tapasztják a tekintetüket az említett testrészre. Azokról a nőkről pedig főleg megvan a véleményem, akik ezt ki is használják (a prostikat pl. sokkal többre értékelem náluk).
Azokra a hatásokra gondolok, amik a szellemet, az elmét .. a pszichét érintik - és persze a lelket. Ezekre a visszajelzésekre pedig nagy szükségem van.
(Talán ezért kapok -kaptam- dührohamot akkor, amikor vki hátat fordít nekem és nem válaszol a kérdéseimre - ez főleg egy valakit érint). Az ok nagyjából már körvonalazódott, bár nyilván egy "szakember" 2 mp alatt levágta volna azt, amire én hetek, hónapok alatt jöttem rá.
A kulcsszó: Feltétel nélküli pozitív értékelés. Úgy olvastam, hogy ha gyerekkorban ezt valaki megkapja, akkor egészséges önértékelési képet fog tudni magáról alkotni. Úgy hiszem nálam ez elmaradt ... sőt ... nem hibáztatok senkit (dehogynem, de odáig még nem jutottam el, hogy ezt magamnak is bevalljam), de egyik szülő részéről csak negatív értékeléseket kaptam. De abból aztán bőven. Igazából ilyen családi háttérrel magam mögött nem is kellene csodálkoznom, hogy olyan lettem amilyen.

Visszatérve a hatásokra, amiket más emberekből váltok ki: baromi jó érzés, hogy ha a célzott személy felfigyel rám. (A legelső ilyen "akcióm" kedvenc írómmal volt kb 6 éve, és azóta is tartjuk a kapcsolatot. ) Sikerélmény a javából. Jól esik, ha valakinek felkeltem az érdeklődését, úgy értem nem mint nő, hanem mint gondolkodó lény. És persze az is nagyon jól esik, ha valaki kíváncsi rám, a gondolataimra, a véleményemre. Nagyon tudom értékelni az ilyet.

Aztán egy kis nem is ide tartozó személyeskedés:
ma 5 éve ... egyetlen szó hogy meg tud változtatni életeket... de főleg az, ami a szó mögött van.

Nincsenek megjegyzések: