2013. december 16.

Szépen felkavarodott a tó alján lévő iszap, a betemetett dolgok sarkai váratlanul előbukkantak, felsértve a talpamat, mikor ráléptem.  Valami súlyos teher lehetett ott, korábban gondosan beástam, hogy véletlenül se kerüljön elő. 
A tükör egy francia férfit mutat, bal kezében levágott női fej, jobb kezében egy hosszabb tőr. Franciaország, 1789. Elárultak.
A többi belemagyarázás, vagy csak képtelen vagyok félretenni az agyam racionalizáló oldalát. 
Mélyről jön a félelem. De hogy nézzek vele szembe, ha tudatos állapotban nem is létezik?
Hogy magyarázzam meg racionálisan azt, ami fizikai síkon nem létezik, de mégis a bőröm alatt szunnyad? Álmodni szoktam róla, olyankor elemi szintű rettegés tölt el. Az utóbbi időben csendben van. De idáig egyetlen alkalommal nem védett ellene sem "ima", sem "varázslat". 
Talán megkaptam a választ, hogy mi idézte elő, azonban a megoldást rá még nem tudom. 


Nincsenek megjegyzések: