2005. február 14.

Tegnap volt pontosan 1 éve, hogy kimondtuk egymásnak azt a bűvös szót, ami megváltoztatta mindkettőnk életét. Nem csaptunk túl nagy felhajtást. Tőlem kapott egy szép Parker tollat, én meg egy órát kaptam. De nem is az ajándékozáson volt a hangsúly. Bár az utóbbi napokban kicsit visszahúzódó, és magának való volt, szerencsére ezt most félre tette.

Hű, jó lenne jó kis filozófiai eszmefuttatásokat leírni ide, csak sajnos arra nincs elég időm :(

Lényeg, ami a lényeg; azt hiszem elvesztettem a hitemet. Vagyis, azt sem tudom, hogy miben hittem eddig. Aki tudja, feltétlenül világosítson fel!

Alíg van mit írnom ... ennyire üressé vált volna az életem? Vagy csak egy nyugalmi szakaszhoz érkeztem? Élem a hétköznapok szokásos dolgait, meló, aztán haza, kaja, fürdés, szenvedélyes szeretkezések, alvás, és kezdődik minden előlről.

Nincsenek megjegyzések: