2005. február 1.

Szóval újra itt. Nem lesznek túl gyakoriak a bejegyzéseim, mivel sajnos munkaidőm nem engedi ezt, máshonnét meg nem tudok netezni.

Ami a lényeg a 2004-es bejegyzés óta:
Aki a Zakataka Plusz Bt-ről hall, az jót ne gondoljon, rosszat annál többet. Még mindig lógnak másfél havi fizummal, és rengeteg embert átvertek. A vezetője Bíró Zsolt, aki bebizonyította nekem, hogy milyen szemét csaló ő és az egész családja. Ezúton csókoltatom őket, és rábízom a sorsukat a karma kegyelmére. :) Valószínűleg én könyörületesebb lennék azzal, ha csak simán laposra veretném őket.

Ami a jelent illeti:
adminisztrátorként dolgozok a szívklinikán. Wow... kicsit nehéz volt megszokni az orvosi nyelvet, és még koránt sem tudok mindent. Kb. fél hónapja vagyok itt.

Beid még a régi munkahelyén van, és igen, még mindig együtt vagyunk, sokak örömére, és párak bánatára. Életemben nem gondoltam volna, hogy egy párkapcsolat működhet ennyire zökkenő mentesen, és ez most nem kirakat szöveg. Jó vele, mindenhogy, mindenhol, minden szempontból.
Kicsit húzós volt az elmúlt pár hónap, amig nem volt melóm, de most ez a gond is megoldódott, nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik kezdünk egyenesbe jönni.

Hiányoznak régi ismerősök, régi barátok.

Jah, a telefonom aksija gallyra ment, úgyhogy max e-mailben vagyok elérhető annak, akit érdeklek.

Egy éve alatt elég sokat változott a jellemem. Előtérbe került az emberutálat (jah, eddig is ott volt? akkor még előrébb), a bizalmatlanság, és minden negatív dolog ami az emberekkel kapcsolatos.

Egyenlőre most ennyi. Üdv mindenkinek, aki újra olvassa soraim :)

Nincsenek megjegyzések: