2014. szeptember 11.

Apró "csodák" ...
Tekintetbe véve, hogy feledékeny vagyok, úgy döntöttem, elkezdem feljegyezni azokat a történéseket, amik óriási pozitív erővel hatottak rám. Mindegy hogy más szemében az mindennapos, vagy naiv esemény. Ami bennem elemi erővel "terült szét", az most lejegyzésre kerül.

- 2014.09.18
Ma reggeli beszélgetés egy régi ismerőssel:
X: hogy s mint vagy?
Én: helló-belló! jaj, de rég.. teljesen el vagyok belefeledkezve mindenbe
X: eheh. maybe you are remembering meeee
Én: jaja, Julcsi te vagy, igaz? :D 
X: ROTFL!!!! :D
X: figyelj osszehugyozom magam meg mindig, tudtam hogy jo vagy de: van most egy Julcsi akivel beszelgetek. szal kuuurvara rotfl hogy pont ezt a nevet toltad be..:D
Én : wtf :D
X: szoval bazeg … ma mar leirtam a "julcsi" szot vagy 5x
ergo kurvajooovagy :))
Én: dekemény
X: szal rotfl ezerrel
Én: rágyúrtam a napokban a belső látásra

nem tudtam, hogy már működik :D

- 2014.09.11
Kb egy éve szerettem volna elmenni egy tanfolyamra, mert nagyon izgalmasnak találtam a témáját. Sajnos azonban az anyagi keretem nem tette lehetővé, hogy részt vegyek rajta. Mint utólag kiderült, bár nagyon jó volt, de nem ért meg annyit, amennyit elkértek érte. Ma kaptam egy "értesítést", hogy ismét lesz az a tanfolyam. Korábban már gondolkoztam azon, hogy elkérem/megveszem a jegyzeteket valakitől, aki elvégezte, de valahogy nagyon nehezen kérek ilyesmit, már csak azért is, mert akiknek megvan, azok kifizették a tanfolyam árát, én meg nem akarok ingyenélő lenni. Aztán összeszedtem magam és J-től megkérdeztem, hogy lehet-e szó ilyesmiről, és természetesen nem kérem ingyen, fizetnék is érte. Ő nem kért cserébe pénzt. Viszont kitaláltam, hogy készítek neki valami egyedit. És beszélgetés közben jött is ötlet egy dologra, amit még ugyan egyben nem csináltam (csak külön-külön egyes részeit), de úgy éreztem, hogy az lenne a legideálisabb csere ajándék számára. Remélem sikerül úgy kiviteleznem, hogy valóban tetszetős legyen számára :)



- 2014.09.10
Vártam egy könyv érkezését postán. Már maga az is csoda, hogy az egyébként bolti áron 3900,- Ft-os könyvet 1000,- Ft (+ postaköltség) - ért meg tudtam szerezni. Mikor hazaértem, a postaládában nem volt értesítő. Még talán örültem is, hogy így nem kell a szakadó esőben lemennem a postára. Pár órával később a szomszéd bácsi becsöngetett, és átadta a borítékot (a könyvet), mondván hogy átvette, hogy ne kelljen lemenni érte a postára ilyen időben. Megjegyzem előtte a bácsival szinte semmi kontakt nem volt, talán ha 2x láttam 1 év alatt.

Lehetőséget kaptam arra, hogy letegyem az oktatói vizsgát (legkésőbb decemberben), és ha még kapok egy kis segítséget egy másik vonalról, akkor ez "csak" 25ezer Ft-omba fog fájni az 50 helyett :)

Rájöttem, hogy nem szeretem a tésztát :D :D :D


- 2014.09.09
A pénztárban cc. 20.000,- Ft hiány volt. Nem találtam, mi okozta, erős volt a gyanúm, hogy amikor kp-ban kellett 299.000,- Ft-ot kifizetni, akkor eggyel többet adtam. Aztán egy kis jobb agyféltekre váltás és "mi az, ami ebben a pillanatban a legjobb lenne a számomra ha észrevenném", és 2 perc után a kazetta alatt lévő borítékban találtam egy 20.000-est. Így ugyan ezer párszáz forint többletem lett, de az még mindig jobb, mint a hiány. :) Ja igen.. fogalmam sincs, hogy került oda az a húszezres!

- 2014.06. hó körül
Két héten keresztül rá voltam állva arra, hogy kürtöskalácsot egyek. De vagy a sor volt túl nagy ott, ahol néztük, vagy horror áron volt, így ez elmaradt. Én csodálkoztam a legjobban, amikor hétfőn délelőtt a munkahelyemen bekopogtatott egy bácsi, hogy kürtöskalácsot árul, 400,-Ft-ért (máshol 700-nál kezdődik) és kérek-e. Azóta szinte minden héten jön (egyébként Győrből hozza). :)

- 2014.03.hó körül
Az oktatónk felajánlott egy ingyenes, vizsga fel-,előkészítőnapot, Siófokon. Mint megtudtuk ez általában keddi napokra szokott esni. Írtam neki, hogy megoldható-e hogy az egyik csoportnak ne kedden legyen - melóm miatt a keddi és csütörtöki napok nem voltak jók. Mondta, hogy néz időpontot és majd válaszol. Teltek a hetek, válasz nem érkezett, lassan április lett. Többen nyugtalankodtak, hogy mikor lesz, hogy lesz, stb. Én meg tök nyugodt voltam, úgy éreztem, minden a lehető legjobban alakul. Aztán meglett az időpont; egy szerdai napra esett, ráadásul még Siófokra sem kellett felmenni, mert lejöttek Pécsre :)

Nincsenek megjegyzések: