2014. április 29.

...
Miután a kérdés elhangzott, lehajtotta a fejét és várt. Gondolkozott. Aztán láttam, hogy a feje tetejénél egy energiamező jelenik meg, fölfelé, és azon keresztül jön neki a válasz. Nem tudom mi volt a válasz, onnéttól kezdve tulajdonképpen nem is érdekelt, annyira meglepett az, amit láttam. Azonnal meg is osztottam ezt  I-vel, aki mellettem ült. Nem tudtam eldönteni, hogy a képzeletem játszik-e velem, vagy tényleg láttam?!
Aztán eszembe jutott vmi, és feltettem én is egy kérdést. Ahogy a kérdésem elhangzott abban a pillanatban éreztem ahogy az ő homlokából és az én homlokom felé közeledik egy erős energiaszál és kapcsolódik. Kissé hátra is hököltem a döbbenettől.
Mivel élénk a fantáziám, ezért betudtam annak, hogy biztos csak képzelődtem. De ez valahogy más volt, mint az egyéb képzelődések. Nem volt benne tudatosság, egyszerűen csak jött, mint amikor látod, hogy a háttérben zajlanak a történések. Nem volt dioptria eltérés, nem volt elmosódottság vagy élesség, valami olyan másfajta érzékelés volt, amilyet eddig nem tapasztaltam. Belső látás. Nem a szememmel. És nem is úgy, mint ahogy eddig elképzeltem, hogy milyen lehet ha az ember harmadik szeme megnyílik. Nem tudom mihez hasonlítani. Nem tartott sokáig, talán ezért sem tudok pontosan fogalmazni. 
Másnap elmondtam ezt olyannak, aki ott volt, és aki rendelkezik ilyen képességekkel. Teljesen nyugodtan és természetesen mondta, hogy igen, azt ő is látta. Azt hiszem nem érzékelte, hogy ez számomra milyen jelentőségű, inkább azt gondolhatta, hogy .. nem tudom mit gondolt. De mivel számára ez a látás természetes, érthető hogy nem lepődött meg. 
Azt mondta, hogy akkor kezdődik ez a belső látás, tisztán látás, amikor már nem választ el sok attól, hogy számomra is elérhetővé váljon a kapcsolódás.

Tulajdonképpen ezek után már meg sem kellett volna hogy lepjen az, amikor Narayana alatt az asztal széle gyakorlatilag megszűnt stabil anyagnak lenni és hullámzani kezdett :)


Nincsenek megjegyzések: