2009. március 7.

Amikor megnézem a statisztikámat mindig kedvem támad írni pár sort. Aztán a pár sorból mindig több lesz. Jó érzés, hogy vannak vissza-visszatérő emberek, akiket ismeretlenül is érdeklek. Bár pár évvel ezelőtt kaptam egy levelet, pontosan már nem emlékszem rá, de az volt a lényege, hogy mekkora hülye picsa vagyok, amiért ilyeneket írok. Az illető mindezek ellenére sokszor visszanézett az oldalamra. Hehe... azt hiszem erre mondják, hogy a rossz reklám is reklám, noha nekem nem szándékom reklámozni magamat, épp elég beteg nézeteim vannak ahhoz, hogy kellőképpen elborzadjon az először idelátogató :)

Az utóbbi napokban, mintegy roham-szerűen elkezdtek érdekelni a ritka és veleszületett betegségek. Vicces, hogy a puruttyán látott videó keltette fel ennyire az érdeklődésemet. Van ez a progéria dolog ... És bár megvan a magyarázata, miszerint az 1.sz.Kromoszóma LMNA génjében bekövetkező mutáció okozza, az egészben van valami rejtélyes. Talán csak én szeretek beleképzelni mindenbe egy kis "extrát", de nekem egyből valami lelki tényező jutott eszembe. A "mindennek van oka" elméletből kiindulva arra gondoltam (félretéve a racionális magyarázatok és a genetikát) hogy talán a reinkarnációnak is köze van a dologhoz. Egy nagyon öreg lélek egy fiatal testben...

Majd máskor folytatom az okfejtéseimet, most még ki sem látok a fejemből a kómától..

Néha nem tudok kiigazodni magamon. Utálom az embereket. Viszont vannak olyan helyzetek, illetve olyan emberek, akikkel nagyon szívesen foglalkoznék, törődnék; akik érdekelnek, és akiket látatlanul is "szeretek". Erre varrjál gombot! ...

Nincsenek megjegyzések: