2008. június 21.

Hm... most láttam, hogy ezt a blogot csak úgy lehet megnézni, ha előtte a látogató tudomásul veszi, hogy "Egyes olvasók kifogásolhatónak érezhetik ennek a blognak a tartalmát" :)
Ennyit a szólásszabadságról, ráadásul mégcsak nem is fejtettem ki a teljes véleményemet, csak egy kis cseppet mutattam abból, ami bennem kavarog.

De akkor következzék a folytatás.. kíváncsi vagyok meg tudom-e ütni azt a szintet, hogy letiltsanak, vagy figyelmeztetést küldjenek, vagy ilyesmi. :)

1) Sárkánytűz ... nem is, inkább... Sárkánytűz főnökség. Kártyaverseny... amit máshol 4000 Ft-ért rendeznek meg, az nálunk legyen 6000 Ft. Ez az... nyúzzunk le még több bőrt azokról, akik érdeklődnek iránta. Végülis 4500 Ft lett, és egy boosterrel kevesebb a megbeszéltnél. És ha ennyiért nem akarnak nevezni és emiatt elmarad a verseny?!.. Le van szarva, a "tagok" úgyis elköltik a pénzüket a boltban, ha nem erre, akkor másra... de elköltik...
//hozzáteszem: a verseny a 4500 Ft-ért így is megéri! Hogy én miért nem neveztem? Kiálltam az elveim mellett..//

2)Budapesti "Patrik" kéttannyelvű szakközépiskola ... ahol a jegyeket meg lehet "vásárolni" (?). De lehet hogy pénz sem kell hozzá.. elég egy szűlői fenyegetés, hogy "Fruzsika" anyukája vagy apukája bemegy az önkormányzathoz és feljelenti az iskolát. Miért? Azért mert megbukik a kib*szott lusta gyereke, akinek 4 db egyese és 2 db 2-ese volt. 3 szaktanár mondta a drága szülőnek, hogy a gyerekének a tudása nem éri el a 2-es szintet, és még így is kevesebbett kellett volna teljesítenie a többieknél. Tudniillik 3 hónap alatt míg a többieknek 8 kötelező feladatuk volt, neki 5, amiből 2-t tudott csak megcsinálni.
A végeredmény: bukás. Szülő rohan az igazgatóhoz. Átszámolták az átlagot és mit ad isten?!.. 10 perc alatt megváltozik a matematika világa és kiderül, hogy 4 egyessel és 2 kettessel a gyermek megkapja természetesen a kettest, és nem bukik meg.
Erre felbuzdulva megjelenik a másik szülő, hogy ha XY kettes, akkor az ő gyereke 3-mast érdemel...
Egy környezetvédelmi szakközépben...
ahol a diákok több, mint fele százalékot sem tud számolni...
ahol az igazgató nem áll ki a saját kollégái, a tanárok mellett...
ahol úgy kezelik a tanárokat, mintha értéktelen zombik lennének...
ahol az önbecsülésüket a sárba tiporják a diákok előtt...
ahol a kéttannyelvű, kétszakos tanár csak minimálisan kap többet egy egyszakosnál...
Patrik ... az álmok iskolája... jelentkezzen, és legyen a kollégánk Ön is! Még ma!

És igen, lehet utálni, amiért ezt/ezeket leírtam, lehet tagadni azokat, amik megtörténtek, lehet fenyegetőzni, zsarolni, letiltani, megszűntetni, beszólni, fújjolni, mutogatni, ésatöbbi ...
de attól még ezek tények maradnak. És attól még ezek így történtek, és fognak továbbra is történni, ha azok az emberek maradnak abban a pozícióban akik,és ahol most vannak.

Én csak egy porszem vagyok, rajtam sosem múlik semmi .. -bár most hétvégén majdnem múlott- de attól még van igazságérzetem, ami lázad, ami dühöng és örjönk azok miatt az igazságtalanságok miatt, amik a környezetemben történnek.
Mégis mit tehetnék?... kidühöngöm magam ezen az oldalon ...
...ennyi...

Nincsenek megjegyzések: