2013. március 13.

Mindig van valami éppen aktuális őrületem.
Éviék hatására elkezdtem nézni a Lie to me-t. Mivel alapból megvan bennem az érdeklődés az emberi természet, viselkedés tanulmányozására, ez igazi csemegének számít nekem. Itt egy váll rándítás, ott egy homlokránc... persze az első "kontroll alannyal" ez az egész civakodásba csapott át. Érdemes-e kutatni az igazságot, és jó-e ha szembesülünk mások hazugságaival? Amiket az ember csak sejt, az pillanatok alatt bizonyossággá válhat, ha felismeri azokat a gesztusokat vagy mimikákat, amik a hazugság árulkodó jelei. Valahol tudat alatt eddig is fogtam ezeknek a jelzéseknek egy jó részét, de mivel a megfelelő ismeret és tudás hiányzott hozzá, ezért könnyű volt velem elhitetni, hogy mindezt csak én képzelem. 
Meglátjuk mi lesz ebből...

Nincsenek megjegyzések: