2010. október 19.

Életem első közúti balesete is megvolt..
Nem nagy ügy, csupán biciklivel nekimentem egy álló kocsinak. Nem is hír értékű. Nem is tudom minek írom le. Szeretek összefüggéseket találni a dolgok között, és annyira abszurd és morbid, hogy az ütközés kiváltója az volt, hogy elmerengtem, hogy újra meg kellene nézni az Eredet c. filmet. A filmben erős lökéssel ébresztik fel az álmodókat. Én is kaptam egy elég erőteljes lökést, átrepültem a kormányon, fél métert a levegőben, majd puffantam egyet. Mintha szivacsra estem volna, épphogy csak egy picit pirult be a bal könyököm. A jobb kézfejem viszont eléggé megzúzódott, köszönhetően annak, hogy a fékkar az ütközés következtében leszakadt, és valószínűleg az okozta a vágásokat és a horzsolásokat is. A combom belső oldalán padlizsán-színű foltok jelentkeztek, vélhetően akkor, amikor keresztül repültem rajta. Egyébiránt semmi bajom nem lett.
Biztos csak bemagyarázás... de megfordult a fejemben, hogy azokban a napokban valaki nagyon átkozhatott, többé kevésbé talán joggal is. Ennyire lecsapódna rajtam valakinek a haragja, gyűlölete? Vagy egyszerűen csak a saját bénaságom áldozata lettem? Az utóbbi reálisabbnak tűnik, de mégis egy ponton túl felvet gondolatokat.

Néha le kellene csapolni az agyamat.. túl sokat dolgozik, beleképzel, összefüggéseket keres, szivatja az érzéseimet, elhiteti hogy megérzéseim vannak, holott csak egyszerű programhiba lép fel olyakor-olykor.

A bicaj köszöni szépen, jól van már, szerencsére a szervíz kb 5 percre volt onnét, ahol csattantam. Kapott új kereket, új féket, itt-ott csinosítva lett. Tavaszig pihenő üzemmódban van.

Nincsenek megjegyzések: