2006. szeptember 1.

Csak pár szó ...

Túlvagyok a lézeres szemműtéten. Azt hiszem jobb lett volna, ha inkább azon a pénzen csináltatok egy normális szemüveget, veszek egy könyvespolcot és könyveket ... A műtétet követő napokon (pénteken volt a műtét - tehát szombat, vasárnap és hétfőn) azt hittem megpusztulok, annyira rossz volt. Olyan, mintha egy bazi nagy szempilla lett volna a szememben, ami folyton bökte. És mivel le volt ragasztva a másik szememmel is csak részlegesen láttam, mert hasonlóan a társához, az is inkább csukva akart lenni.
Egy hetes kontrollon voltam ma ... a doki nincs megelégedve az eredménnyel.
Tudni kell, hogy elég nagy volt a dioptria ... azt hiszem olyan 5-5 és feles volt. Még mindig homályosan látok ... majd kiderülmi lesz.
Belekezdtem egy kártyjátékba ... illetve kettőbe is. Az egyik a Legend of the Five Rings ... ezen belül az oroszlán klánnal játszok. A másik egy viszonylag új kártyajáték ... a neve: Trónok Harca. Ezen belül a Martell házzal szeretnék játszani, de még nem jöttek meg a lapok. Érdekes módon amióta elkezdtem játszani, mintha többet beszélgetnénk B.-vel.
Másfél hétig szabin voltam ... hétfőtől ismét meló. Szar lesz visszaszokni.

Nincsenek megjegyzések: